بازاریابی در حوزه تکنولوژی
نوشته شده توسط : worldmarketing

روشی که شرکتهای فن آوری و نرم افزار برای دستیابی به بازاریابی به خود نیاز دارند در حال تحول است و استفاده از تاکتیک هایی که نتایج واقعی را به دست می آورند ضروری است.
با توجه به افزایش رقابت برای جلب توجه در کانال های دیجیتال ، شرکت های فناوری در بخش B2B می توانند برای دستیابی به تصمیم گیرندگان مناسب در کانال های مناسب برای افزایش قیف فروش خود تلاش کنند. امکان ارتباط با این تصمیم گیرندگان درباره یک موضوع مهم ، هدف یا چالش برای تجارتشان می تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت بیشتر هر سازمان فناوری سازمانی بگذارد.

پس یک شرکت فناوری برای انجام چیست؟ برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود در ابتکارات بازاریابی ، سازمان ها باید با اثبات این نکته که می فهمند صنعت هدف خود را با چه چالش هایی روبرو می کند ، به دنبال استراتژی ها و ابزاری باشند که بیشترین پتانسیل را برای در اختیار تصمیم گیری ها داشته باشند ، آنها رهبر فکری هستند و یک راه حل منحصر به فرد دارند که بتواند ROI قابل توجهی ارائه دهید.

به همین منظور ، ما به برخی از بهترین راهکارهایی که شرکتهای فناوری می توانند فقط این کار را انجام دهند ، خواهیم پرداخت. در اینجا هفت استراتژی کلیدی بازاریابی وجود دارد که شرکتهای فناوری سازمانی می توانند از آنها برای تغییر نحوه بازاریابی خود استفاده کنند.

فهرست مطالب

شماره 1: محتوای ویدیوی اصلی

شماره 2: بازاریابی آنفلوانزا

شماره 3: محتوای ارزشمند

شماره 4: ادغام رویدادهای زنده

شماره 5: ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

شماره 6: بازاریابی مجدد مشتری موجود

شماره 7: ابزارها و تجربیات تعاملی

نتیجه گیری: راه حل های کلیدی

دریافت اطلاعات بین المللی بازاریابی
به بیش از 5،000 نفر بپیوندید و در خبرنامه TechMarketing ما عضو شوید.

آدرس ایمیل
یا به گروه هکرهای رشد SAAS ما در Linkedin بپیوندید.

جدید!
مقاله جدید 101 ایده های بازاریابی برای شرکت های فناوری و نرم افزار را بررسی کنید.

 

 

فصل 1

محتوای ویدیوی اصلی
محتوای ویدئویی به عنوان ابزاری برای بازاریابی با معرفی شرکتهای فن آوری برای ارائه راه حلهای خود بسیار شایع می شود. در حالی که ممکن است کسی وقت لازم را برای رفتن به صفحه داده های یک محصول یا شرکت نداشته باشد ، تقریباً همه افراد وقت خود را برای تماشای یک فیلم سرگرم کننده و جذاب ، دو یا سه دقیقه ای در مورد یک راه حل که می تواند برای آنها ارزشمند باشد ، تماشا می کنند.
در اینجا مناطق اصلی برای تمرکز هنگام تولید محتوای ویدیویی برای بازاریابی محصول یا راه حل شما وجود دارد:

 

داستانهای عالی
اگرچه فناوری شما احتمالاً پیچیده ، قوی و چشمگیر است ، در هنگام استفاده از فیلم برای بازاریابی راه حل خود باید روی گفتن یک داستان قانع کننده متمرکز شوید. بیننده را طی کنید که چگونه یک مشتری خاص از "A تا Z" دریافت کرده ، چگونه شرکت شما شروع به کار کرده یا چگونه یک تیم یک ویژگی خاص را دریافت کرده است. ابتدا افراد را با داستان خوب و آسان درک کنید ، سپس بعداً در تماس های فروش با مشخصات آنها حفر کنید.

 

فیلم های سرگرم کننده
فقط به این دلیل که در فضای شرکت B2B قرار دارید به این معنی نیست که فیلم های شما باید خشک و فنی باشند. در حقیقت ، نقطه مقابل درست است. ایجاد فیلم هایی که مخصوصاً خنده دار ، طنزآمیز و سرگرم کننده باشند به شما کمک می کند تا از جمعیت دور شوید. به عنوان مثال یادگار جدید را بگیرید. محبوب ترین ویدیوی آنها در کانال YouTube New Relic یک وبینار یا آموزش نیست ، یک فیلم رپ خنده دار درباره کد نویسی است که توسط یکی از کارمندان آنها ساخته شده است.

 

 

مطالب مفید
استراتژی محتوای ویدیوی شما همچنین باید فضای مناسب و آموزشی را برای شما ایجاد کند. این می تواند شامل مواردی مانند آموزش نحوه استفاده از راه حل ، نمایندگی محصول ، وبینارها درباره روند صنعت و بهترین شیوه ها یا فیلم های سبک "چگونه به" باشد. وبینارها به ویژه مفید هستند ، زیرا با ایجاد درخواست برای تبادل اطلاعات مخاطبین خود ، می توانید بانک اطلاعات تماس خود را بسازید و در آینده با آن مخاطبین مشغول فعالیت بازاریابی یا فروش باشید.

 

 

توصیفات مشتری.
از نظر بازاریابی فناوری چند مورد قدرتمندتر از خریدار هدف شما برای خودشان وجود دارد ، "این راه حل برای یک شرکت دیگر درست مثل ما کار کرده است ، بنابراین ممکن است برای ما کار کند؟" این نکته در پشت فیلم های گواهی مشتری است. و اگر راه حل شما به چندین عمودی خدمت می کند ، در صورت امکان می خواهید توصیفات مربوط به هر بخش را جمع کنید.

ویدیوی توصیفی مشتری DunFin Donuts از SalesForce به ناخن روی سر برخورد می کند ، زیرا به سمت چشم انداز خرده فروشی آنها هدف گرفته شده است و مارکی دارد که در صنعت مشهور است.


ایجاد Infographics متحرک
اکثر شرکت های B2B شرکت مدتی است که تولید اینفوگرافیک را انجام می دهند. آنها روشی آسان و رنگارنگ برای ارائه حقایق و اطلاعات مربوط به شرکت یا صنعت شما به خریداران بالقوه هستند. با این حال ، شرکت های فنی با بازاریابی تر و با بهره گیری از تولید اینفوگرافیک های متحرک ، قدم هایی را برداشته اند. این کلیپ های 1-2 دقیقه کوتاه شامل تمام اطلاعاتی است که شما معمولاً در اینفوگرافیک سنتی ارائه می دهید ، اما بیشتر در قالب "اسلاید توسط اسلاید" روی موسیقی تنظیم شده است. سپس انیمیشن ها اضافه می شوند تا به زنده ماندن این آمار کمک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: